כיצד ניתן לפתוח חשבון באתר?
נכנסים ללינק כאןחשוב למלא במדויק את כל הפרטים כדי שנוכל לשלוח אליכם את המוצרים, או ליצור עמכם קשר במידת הצורך.
איך מתחברים לחשבון באתר?
נכנסים ללינק כאןמה קורה אם לא הצלחתי להתחבר/שכחתי סיסמה?
אם אינכם זוכרים את שם המשתמש/או הסיסמה, ניתן לשחזר אותם דרך האתר.לשחזור סיסמה (אם אתם זוכרים את שם המשתמש) לחצו כאן
אם שכחתם גם את שם משתמש לחצו כאן
והסיסמה/שם המשתמש יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני שמסרתם בעת ההרשמה.
איך ניתן ליצור קשר עם חברת ליראק ישראל?
קיימות מספר דרכים ליצירת קשרדרך צור קשר באתר, לחצו כאן
איך ניתן לקבל עזרה בתהליך הקניה?
קיימות מספר דרכים ליצירת קשר
דרך צור קשר באתר, לחצו כאן
או במייל:
באמצעות חשבון הפייסבוק או האינסטגרם שלנו
מה עושים אם מוצרים מסוימים חסרים במלאי?
צרו עימנו קשר דרך צור קשר באתר, לחצו כאןאו במייל:
איך אפשר לתקן או לשנות הזמנה שכבר בוצעה ?
עבור הזמנות שכבר בוצעו – יש ליצור עימנו קשר בטלפון: 9701* (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)מהן שיטות התשלום באתר?
אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראיכל שיטות התשלום באתר שלנו בטוחות ומאובטחות, ובכל מקרה של ספק – הנכם מוזמנים ליצור
עמנו קשר בטלפון: 9701* (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל בכתובת:
כמה עולה משלוח באתר?
מחירי המשלוח מפורטים במדיניות המשלוחים והאספקה של האתר לחצו כאן
האם המשלוחים יגיע אליי עד הבית?
כן! כל ההזמנות מגיעות עד הבית באמצעות שליח.
במידה ויש לי צורך בחשבונית עבור העסקה, כיצד ניתן לקבל?
בסיום ההזמנה יש למלא טופס פרטי קשר ומשלוח. בחלק זה תופיע גם האפשרות לקבלת חשבונית על שם חברה, כאשר החשבונית תישלח (חתומה דיגיטלית) למייל לאחר קבלת התשלום.
מתי המשלוח אמור להגיע אליי?
כל ההזמנות מגיעות עד הבית עם שליח של חברת בר הפצות לרוב היישובים בארץ בתוך 4-8 ימי עסקים, ליישובים מרוחקים תוך 6-10 ימי עסקים.
בכל מקרה של תקלה/אי אספקה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון: 9701* (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
מה עושים אם ההזמנה לא הגיעה או אם חסרים בה מוצרים?
אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון: 9701*, או באמצעות המייל:האם ניתן להחליף מוצרים שקניתי באתר?
ניתן להחליף או להחזיר מוצרים עד 14 יום מרגע קבלתם ע"י הלקוח, רק במידה והם ארוזים באריזתם המקורית אשר לא נפתחה.
במידה והנכם מעוניינים להחליף או להחזיר את המוצרים שרכשתם באריזה סגורה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח לטלפון: 9701*, או למייל:
מה לעשות אם קיבלתי מוצר פגום?
במידה וקיבלתם מוצר פגום, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 9701* (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00) או באמצעות המייל:
מדוע חלק מהמוצרים לא ניתנים לרכישה באתר, אלא רק באמצעות קוסמטיקאיות מורשות?
חלק ממוצריה הדרמו-קוסמטיים של ליראק מצריך ייעוץ מקצועי והתאמה לעור לפני השימוש בהם, המבוצעים ע"י קוסמטיקאית מוסמכת.
במידה והנכם מעוניינים לרכוש את המוצרים הדרמו-קוסמטיים הללו, אתם מוזמנים לפנות לאחד ממכוני היופי ולקוסמטיקאיות המורשות לצורך התאמה של המוצרים הנדרשים בטרם השימוש. כל הקוסמטיקאיות המורשות עוברות הדרכה קפדנית ותמיכה מקצועית של ליראק ישראל.
במידה ולא מצאתם מכון יופי או קוסמטיקאית קרוב למקום מגוריכם, או בכל שאלה נוספת, הנכם מוזמנים לפנות אלינו במייל:
האם המוצרים הנמכרים ע"י הקוסמטיקאיות יקרים יותר?
לא בהכרח. מוצרים אלה נמכרים על פי מדיניות מחירים אחידה של ליראק ישראל.
האם מוצרי ליראק נוסו על בעלי חיים?
בהחלט לא. חברת Lierac דוגלת ביצירה והפקה של מוצרים שלא נוסו כלל על בעלי חיים.
האם מוצרי ליראק מתאימים גם לגברים?
בהחלט כן. כל המוצרים שלנו מתאימים גם לגברים. ניתן ליצור עימנו קשר להתאמה אופטימלית של המוצרים לגברים בטלפון: 9701* או במייל:
האם מותר להשתמש במוצרי חברת Lierac אחרי הליך כירורגי או הזרקה של חומרי מילוי?
יש לשים לב להוראות על גבי המוצר, ההוראות מופיעות גם בדף המוצר האתר.
עדיף להמתין כשבועיים לאחר הליך כירורגי או הזרקה של חומרי מילוי, ורק אז להשתמש במוצרי החברה, ובכל מקרה יש לפעול על פי הוראות הרופא.
איך אפשר להתעדכן על מוצרים חדשים של ליראק או על מבצעים והטבות?
הירשמו לניוזלטר שלנו, ותוכלו לקבל טיפים חכמים לשימוש במוצרי הקוסמטיקהועדכונים על מוצרים חדשים והטבות.