כיצד ניתן לפתוח חשבון באתר?

נכנסים ללינק כאן 

חשוב למלא במדויק את כל הפרטים כדי שנוכל לשלוח אליכם את המוצרים, או ליצור עמכם קשר במידת הצורך.

איך מתחברים לחשבון באתר?

נכנסים ללינק כאן 

מה קורה אם לא הצלחתי להתחבר/שכחתי סיסמה?

אם אינכם זוכרים את שם המשתמש/או הסיסמה, ניתן לשחזר אותם דרך האתר.
לשחזור סיסמה (אם אתם זוכרים את שם המשתמש) לחצו  כאן
אם שכחתם גם את שם משתמש לחצו כאן
והסיסמה/שם המשתמש יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני שמסרתם בעת ההרשמה.

איך ניתן ליצור קשר עם חברת ליראק ישראל?

קיימות מספר דרכים ליצירת קשר
דרך צור קשר באתר, לחצו כאן
בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
באמצעות חשבון הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

איך ניתן לקבל עזרה בתהליך הקניה?

קיימות מספר דרכים ליצירת קשר
דרך צור קשר באתר, לחצו כאן

בטלפון:  9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
באמצעות חשבון הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

מה עושים אם מוצרים מסוימים חסרים במלאי?

צרו עימנו קשר דרך צור קשר באתר, לחצו כאן
או בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

איך אפשר לתקן או לשנות הזמנה שכבר בוצעה ?

עבור הזמנות שכבר בוצעו – יש ליצור עימנו קשר בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מהן שיטות התשלום באתר?

אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי
כל שיטות התשלום באתר שלנו בטוחות ומאובטחות, ובכל מקרה של ספק – הנכם מוזמנים ליצור
עמנו קשר בטלפון:  9701*      (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)                
 או במייל בכתובת: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

כמה עולה משלוח באתר?

מחירי המשלוח מפורטים במדיניות המשלוחים והאספקה של האתר לחצו כאן


האם המשלוחים יגיע אליי עד הבית?

כן! כל ההזמנות מגיעות עד הבית באמצעות שליח.

במידה ויש לי צורך בחשבונית עבור העסקה, כיצד ניתן לקבל?

בסיום ההזמנה יש למלא טופס פרטי קשר ומשלוח. בחלק זה תופיע גם האפשרות לקבלת חשבונית על שם חברה, כאשר החשבונית תישלח (חתומה דיגיטלית) למייל לאחר קבלת התשלום.

מתי המשלוח אמור להגיע אליי?

כל ההזמנות מגיעות עד הבית עם שליח של חברת בר הפצות לרוב היישובים בארץ בתוך 4-8 ימי עסקים, ליישובים מרוחקים תוך 6-10 ימי עסקים. 
בכל מקרה של תקלה/אי אספקה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)


מה עושים אם ההזמנה לא הגיעה או אם חסרים בה מוצרים?

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון:  9701*, או באמצעות המייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נבדוק את הזמנתכם ונטפל בה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם.

האם ניתן להחליף מוצרים שקניתי באתר?

ניתן להחליף או להחזיר מוצרים עד 14 יום מרגע קבלתם ע"י הלקוח, רק במידה והם ארוזים באריזתם המקורית אשר לא נפתחה.

במידה והנכם מעוניינים להחליף או להחזיר את המוצרים שרכשתם באריזה סגורה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח לטלפון:  9701*, או למייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נעשה את מירב המאמצים להחליף/להחזיר את המוצרים הרלוונטיים לפי העניין ובכפוף להוראות החוק.


מה לעשות אם קיבלתי מוצר פגום?

במידה וקיבלתם מוצר פגום, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון:  9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00) או באמצעות המייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נדאג להחליף לכם את המוצר הפגום בהקדם האפשרי ולשביעות רצונכם.

מדוע חלק מהמוצרים לא ניתנים לרכישה באתר, אלא רק באמצעות קוסמטיקאיות מורשות?

חלק ממוצריה הדרמו-קוסמטיים של ליראק מצריך ייעוץ מקצועי והתאמה לעור לפני השימוש בהם, המבוצעים ע"י קוסמטיקאית מוסמכת.
במידה והנכם מעוניינים לרכוש את המוצרים הדרמו-קוסמטיים הללו, אתם מוזמנים לפנות לאחד ממכוני היופי ולקוסמטיקאיות המורשות לצורך התאמה של המוצרים הנדרשים בטרם השימוש. כל הקוסמטיקאיות המורשות עוברות הדרכה קפדנית ותמיכה מקצועית של ליראק ישראל.
במידה ולא מצאתם מכון יופי או קוסמטיקאית קרוב למקום מגוריכם, או בכל שאלה נוספת, הנכם מוזמנים לפנות אלינו במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. או בטלפון:  9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00), ונשמח לעמוד לרשותכם.

האם המוצרים הנמכרים ע"י הקוסמטיקאיות יקרים יותר?

לא בהכרח. מוצרים אלה נמכרים על פי מדיניות מחירים אחידה של ליראק ישראל.

האם מוצרי ליראק נוסו על בעלי חיים?

בהחלט לא. חברת Lierac דוגלת ביצירה והפקה של מוצרים שלא נוסו כלל על בעלי חיים.

האם המוצרים באישור משרד הבריאות?

כן! כל המוצרים באישור משרד הבריאות.

האם מוצרי ליראק מתאימים גם לגברים?

בהחלט כן. כל המוצרים שלנו מתאימים גם לגברים. ניתן ליצור עימנו קשר להתאמה אופטימלית של המוצרים לגברים בטלפון: 9701*  או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

האם מותר להשתמש במוצרי חברת Lierac אחרי הליך כירורגי או הזרקה של חומרי מילוי?

יש לשים לב להוראות על גבי המוצר, ההוראות מופיעות גם בדף המוצר האתר.
עדיף להמתין כשבועיים לאחר הליך כירורגי או הזרקה של חומרי מילוי, ורק אז להשתמש במוצרי החברה, ובכל מקרה יש לפעול על פי הוראות הרופא.


איך אפשר להתעדכן על מוצרים חדשים של ליראק או על מבצעים והטבות?

הירשמו לניוזלטר שלנו, ותוכלו לקבל טיפים חכמים לשימוש במוצרי הקוסמטיקה
ועדכונים על מוצרים חדשים והטבות.

איך אפשר לצבור נקודות ולקבל מתנות והטבות שוות?

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו – ליראק שלי – וקבלו מבצעים מיוחדים, מתנות,
דוגמיות ומארזים שווים – רק לחברי המועדון.