כיצד ניתן לפתוח חשבון באתר?

נכנסים ללינק כאן 

חשוב למלא במדויק את כל הפרטים כדי שנוכל לשלוח אליכם את המוצרים, או ליצור עמכם קשר במידת הצורך.

איך מתחברים לחשבון באתר?

נכנסים ללינק כאן 

מה קורה אם לא הצלחתי להתחבר/שכחתי סיסמה?

אם אינכם זוכרים את שם המשתמש/או הסיסמה, ניתן לשחזר אותם דרך האתר.
לשחזור סיסמה (אם אתם זוכרים את שם המשתמש) לחצו  כאן
אם שכחתם גם את שם משתמש לחצו כאן
והסיסמה/שם המשתמש יישלחו אליכם לדואר האלקטרוני שמסרתם בעת ההרשמה.

איך ניתן ליצור קשר עם חברת קוסמן ביוטי?

קיימות מספר דרכים ליצירת קשר
דרך צור קשר באתר, לחצו כאן
בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
באמצעות חשבון האינסטגרם שלנו

איך ניתן לקבל עזרה בתהליך הקניה?

קיימות מספר דרכים ליצירת קשר
דרך צור קשר באתר, לחצו כאן

בטלפון:  9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
באמצעות חשבון  האינסטגרם שלנו

מה עושים אם מוצרים מסוימים חסרים במלאי?

צרו עימנו קשר דרך צור קשר באתר, לחצו כאן
או בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

איך אפשר לתקן או לשנות הזמנה שכבר בוצעה ?

עבור הזמנות שכבר בוצעו – יש ליצור עימנו קשר בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
או במייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

מהן שיטות התשלום באתר?

אפשר לשלם באמצעות כרטיס אשראי
כל שיטות התשלום באתר שלנו בטוחות ומאובטחות, ובכל מקרה של ספק – הנכם מוזמנים ליצור
עמנו קשר בטלפון:  9701*      (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)                
 או במייל בכתובת: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

כמה עולה משלוח באתר?

מחירי המשלוח מפורטים במדיניות המשלוחים והאספקה של האתר לחצו כאן


האם המשלוחים יגיע אליי עד הבית?

כן! כל ההזמנות מגיעות עד הבית באמצעות שליח.

במידה ויש לי צורך בחשבונית עבור העסקה, כיצד ניתן לקבל?

בסיום ההזמנה יש למלא טופס פרטי קשר ומשלוח. בחלק זה תופיע גם האפשרות לקבלת חשבונית על שם חברה, כאשר החשבונית תישלח (חתומה דיגיטלית) למייל לאחר קבלת התשלום.

מתי המשלוח אמור להגיע אליי?

כל ההזמנות מגיעות עד הבית עם שליח של חברת בר הפצות לרוב היישובים בארץ בתוך 4-8 ימי עסקים, ליישובים מרוחקים תוך 6-10 ימי עסקים. 
בכל מקרה של תקלה/אי אספקה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון: 9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)


מה עושים אם ההזמנה לא הגיעה או אם חסרים בה מוצרים?

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון:  9701*, או באמצעות המייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נבדוק את הזמנתכם ונטפל בה על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונכם.

האם ניתן להחליף מוצרים שקניתי באתר?

ניתן להחליף או להחזיר מוצרים עד 14 יום מרגע קבלתם ע"י הלקוח, רק במידה והם ארוזים באריזתם המקורית אשר לא נפתחה.

במידה והנכם מעוניינים להחליף או להחזיר את המוצרים שרכשתם באריזה סגורה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח לטלפון:  9701*, או למייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נעשה את מירב המאמצים להחליף/להחזיר את המוצרים הרלוונטיים לפי העניין ובכפוף להוראות החוק.


מה לעשות אם קיבלתי מוצר פגום?

במידה וקיבלתם מוצר פגום, צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון:  9701*   (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00) או באמצעות המייל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., ואנו נדאג להחליף לכם את המוצר הפגום בהקדם האפשרי ולשביעות רצונכם.
 

איך אפשר להתעדכן על מוצרים חדשים של ליראק ורוז'ה גלה או על מבצעים והטבות?

הירשמו לניוזלטר המשותף שלנו, ותוכלו לקבל טיפים חכמים לשימוש במוצרי הקוסמטיקה בישום וטואלטיקה
ועדכונים על מוצרים חדשים והטבות.