מעבדות ליראק בפיתוח חדשני וייחודי עבור האזור העדין והרגיש כל כך שסביב העיניים. העיניים שלנו הן איבר יקר כל כך ורגיש כל כך עד כדי כך שהפכו שם נרדף ל"יקר מכל". ביטויים וניבים רבים כוללים בתוכם את העין כמילה נרדפת לאוצר עדין אשר יש לשמרו מכל משמר.

במרוצת השנים, מותגים רבים פיתחו מוצרי הגנה לאזור העיניים ומוצרי הגנה משמש לאזורים רגישים (אך לא בהכרח עבור האזור הספציפי של העיניים). שימוש במוצרי אש אינם מיועדים באופן ספציפי לאזור העיניים עלולים ליצור גרד ותחושת עקצוץ כאשר מניחים אותם באזור זה.

מעבדות ליראק עמלו על פיתוח מוצר אשר כולל בתוכו 2 ב 1 - גם מוצר הגנה משמש, וגם מוצר לחות לאזור הרגיש והעדין של עור העיניים. המוצר נטול בושם לחלוטין - מה שמבטיח הגנה מכסימלית מרגישות לעיניים. המוצר גם הינו אנטיאייג'ינג - מונע את הזדקנות העור כתוצאה מחשיפה בלתי מבוקרת לשמש באמצעות מסנני קרינה, וגם מוצר לחות המיועד לטיפול בעור העיניים.

האריזה הנוחה והגודל האידיאלי הופכים את המוצר לחובה בכל תיק, וכך קל מאוד לחזור על מריחתו מדי שעתיים עם כל חשיפה לשמש. הסטיק מתאים לכל גווני העור בזכות הגוון האוניברסלי שלו והמבנה שלו מסייע למריחה ממוקדם וקלה.

מכיל: מסנני קרינה בסקפטרום רחב - להגנה משמש, חומצה היאלורונית - להענקת לחות ולהחלקת העור, טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ - למניעת נזילת המוצר לעיניים.

המוצר עמיד בחום עד 55 מעלות צלזיוס

19582658-EkTyCWup.jpeg