בעולם שבו האפשרויות הן אינסופיות, עם היצע מבלבל ומתעתע, את, כצרכנית טיפוח, רוצה וצריכה לדעת שכספך מושקע במוצרים איכותיים, אפקטיביים ובעלי חומרים פעילים, מוצרים שבאמת מטפלים נקודתית בנושאים שמפריעים לך – קמטוטים, קמטים, כתמים, מיצוק, סימני מתיחה, הזדקנות העור ועוד. לא כל מותג יכול להבטיח לך את זה, אבל אנחנו כן. כי זה בדיוק מה שאנחנו עושים בארבעת העשורים האחרונים.

אנחנו ב-  LABORATOIRES LIERAC PARISמאמינים בקוסמטיקה משולבת בחדשנות רפואית, מבוססת מחקר מעמיק, זוכת פרסים ובעלת תוצאות מוכחות. החברה שלנו שמה לה למטרה להוביל את התחום הדרמו-אסתטי ולרתום את ההישגים בתחום המחקר הרפואי, לצד שיתוף פעולה עם טובי המומחים, ביניהם אוניברסיטת הרווארד שחוקרת את תחום הרפואה הגנרטיבית וחידוש תאים מזה כ-15 שנה ואפילו מספר רופאים זוכי פרס נובל, ליצירת מוצרי טיפוח והגנה לעור הפנים והגוף שיגרמו לך להתמכר.

המוצרים שלנו הם לא פחות מאשר תרופה לעור, והעור שלך הוא החזון שלנו.

המוצרים שלנו, שנרקחים במעבדות שלנו בצרפת, נועדו לטיפול ממוקד ואפקטיבי באנטי אייג'ינג ובעיות עור, החל מהזדקנות העור, דרך טיפול בסימני מתיחה, העלמת כתמים ,קמטים וקמטוטים, הגנה מנזקי השמש ועוד.

הדי.אן.איי שלנו נשען על הפטנט הייחודי למניעה והעלמת סימני מתיחה שגילינו ב-1975 ונחשב עד היום למוצר הנמכר ביותר בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה, עם 12 מחקרים קליניים שהוכיחו את יעילותו והסתכמו בתוצאות מדהימות.

לבחור ביוצא הדופן – זה להיות יוצאת דופן!

קצת עלינו:

נולדנו בשנת 1975 בצרפת, עם כל השיק הצרפתי שמתלווה לכך. את החברה הקים הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל (שם החברה הוא למעשה שמו בהיפוך אותיות), שהגה את הפטנט הייחודי להעלמת סימני מתיחה.

ב-45 השנים האחרונות מיצבה  LABORATOIRES LIERAC PARISאת מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם.

אנו מותג בינלאומי הנמכר ב-65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים שלנו, ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים במעבדות של ליראק בפריז ואנו בין החברות היחידות שמתחזקות מעבדה עצמאית, על מנת להבטיח תוצאות מקסימליות ומהפכניות.

מה היא רפואה גנרטיבית?

רפואה המתמקדת ביצירת רקמות עור חדשות וחידוש תאים, באמצעות תרפיה תאית, המתקנת ומחליפה ומחדשת את העור.

 

היסטוריה של יעילות מוכחת 

בשנת 1975 השקנו את מוצר הדגל הראשון שלנו – סרום ה"פיטולסטיל" המסייע להעלמת סימני מתיחה. מוצר זה, שיעילותו הוכחה קלינית, הפך באופן מיידי ללהיט ברחבי העולם ובעקבותיו השקנו ב-1977 את הסדרה הטיפולית לעיניים, שנוצרה בשיתוף עם האוניברסיטה ובית החולים היוקרתי לרפואת עיניים, "רוטשילד פריז". מאז ועד היום.

סדרות מוצרי הפנים שלנו הן אקסקלוסיביות ונמכרות באופן בלעדי בבתי מרקחת מובחרים ,מכוני קוסמטיקה ומרפאות פלסטיקה ב-21 אלף נקודות מכירה ברחבי העולם. פה בישראל, נקודות המכירה נבחרות על ידינו בקפידה מירבית.

בסוף שנת 2019 מוצר הדגל שלנו LA CURE,טיפול ממוקד ל28 יום- שיקום מהיר ודרמטי של העור, הוכתר למוצר בעל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בצרפת, המבוססת על רפואה גנרטיבית, בענף הדרמו-אסתטיקה.

לכל בעיה – לנו יש פתרון

אצלנו תוכלי למצוא סדרות טיפוח שונות המתאימות לכל צרכייך:

סדרת הפרימיום – The absolute anti aging סדרת המוצרים הנמכרים בעולם, עם מוצר הדגל שלנו – La Cure. הסדרה מטרגטת את התחדשות תאי העור באמצעות טכנולוגיה חדשנית ורפואה גנרטיבית, עם תוצאות מרהיבות וחסרות תחרות – העור נראה צעיר בעשור עם שינויים ניכרים בטקסטורה של העור, היעלמות קמטים וקמטוטים ואף פיגמנטציה ואפקט הרמה, מתח ומילוי.

הסדרה המקצועית – סדרת אייג'ינג ואנטי אייג'ינג הכוללת מגוון רחב של מוצרים, מחולקים לפי קטגוריות: סדרה לשיקום העור, סדרה טיפולית לעיניים, סדרה לניקוי העור, סדרת גיל המעבר, סדרה לטיפול בעור רגיש ואדמומי, סדרה לטיפול בפגמי עור, סדרה להבהרת כתמים ועוד.

מוצרי גוף – הסדרה למניעת סימני מתיחה, הסדרה למיצוק העור, הסדרה להעלמת צלוליט המשלבת פורמולה חדשנית ביותר, הסדרה להזנת העור ועוד.

הגנה מנזקי השמש – הסדרה לטיפול לאחר חשיפה לשמש, סדרת ההגנה בעלת אפקט האנטיאייג'ינג המספקת הגנה מלאה ויוצאת דופן.