מרבית הנשים חוות לקראת גיל 50 ובשנים שלאחריו, במהלך גיל המעבר, מגוון שינויים פיזיים ורגשיים, אשר רובם ככולם הינם תוצאה של ירידה הדרגתית בהורמונים הנשיים (אסטרוגן ופרוגסטרון) האחראים על ויסות התהליכים הביולוגיים בגוף האשה החל מגיל ההתבגרות ועד לגיל המעבר (מנופאוזה). הירידה בהורמונים מביאה לביוץ לא סדיר, מחזור וסת לא סדיר, ובעקבות כך, גם לאובדן הפוריות ולתסמינים נוספים.

תסמיני גיל המעבר כוללים שורה של תופעות פיזיות ומנטליות כדוגמת גלי חום המלווים באודם בפנים ובהזעה, וכן כאבי מפרקים, ירידה במסת העצם, עלייה במשקל, סחרחורות, דפיקות לב, שינויים באיזון הרגשי ובמצב הרוח, ובאופן כללי – ירידה באיכות החיים בשל האצה בתהליך הזדקנות הגוף בעקבות הפסקת הפרשת האסטרוגן.

מלבד תפקידם הביולוגי בבשלות ההורמונלית והכנת הגוף להריון ולידה, להורמונים ישנו תפקיד משמעותי בשמירה על העור. הפרשה סדירה של ההורמונים עד לגיל המעבר היא זו השומרת על מראה עור צעיר, גמיש, מתוח, חיוני וחסר קמטים, אבל בסביבות גיל 45 חלה ירידה ניכרת באיכות העור ובגמישותו בשל מיעוט קולגן, ואם לא די בכך, הרי שמחסור בחומצות שונות חיוניות ורכיבים נוספים מתחיל לתת את אותותיו על העור, אשר הופך להיות יבש ורפוי, בעל פיגמנטציה ומרקם לא אחיד.

בדיוק לשם כך, פיתחו מומחי מעבדות ליראק פריס את קרם Arkeskin – קרם אנטי-אייג'ינג לשיקום העור בגיל המעבר, אשר פותח בהשראת מחקרים אנדוקרינולוגיים מתקדמים. מומלץ להשתמש בקרם זה עוד בטרם החלו תסמיני גיל המעבר, בסביבות גיל 40, ולהוסיף אותו לשגרת טיפוח מבוססת מוצרים המכילים חומצה היאלורונית, פפטידים פעילים וחומצות שומן.

 


לדף המוצר


קרם אנטי-אייג'ינג לשיקום העור בגיל המעבר

ARKESKIN CREAM CORRECTION OF THE EFFECT OF HORMONAL DERMAL AGING

 

קרם אנטי-אייג'ינג לגיל המעבר, להשבת החיוניות לעור פנים בוגר.

הקרם מועשר בסרום אנטי-אייג'ינג המופק מאם הפנינה . שימוש קבוע בקרם האנטי-אייג'ינג  משפר את איכות העור ומעניק לו מרקם אחיד וקורן