הגורם המכריע להאצת הזדקנות העור שלכם, הינו החשיפה לקרני השמש. ברור שיש לשמש יתרונות, כמו החשיפה לויטמין D, אך יחד עם זה - כאשר החלקים החשופים שלנו גלויים לשמש בשעות החמות בהן הקרינה חזקה, בכל גיל שהוא - אנו מאיצים את הופעתם של כתמים, פיגמנטציה וקמטים על עורינו.

הדרך היעילה ביותר תמיד היא למנוע נזק, כלומר - להימנע מחשיפה ישירה לשמש בשעות הצהריים בהן הקרינה חזקה ביותר, להקפיד בכל שעה ביום, בזמן חשיפה לשמש, על מקדם הגנה SPF 30 לפחות וכמובן לחשוף כמה שפחות חלקי עור לשמש ישירה.

מה עושים במידה ואכן נחשפתי לשמש? ד"ר סילבי פואניונק, מומחית לרפואת עור ופלסטיקה, יועצת בכירה למותג "ליראק פריז" עונה: "במידה ואכן התבצעה חשיפה לא מבוקרת לשמש, אנחנו יכולים לצפות לכווית שמש, או לנזקים אחרים כתוצאה מקרינה. הנזק המיידי הוא כאמור כוויה והנזק ארוך הטווח עלול להיות פיגמנטציה - הנוצרת עקב הטראומה של העור מהכוויה, כתמי שמש קבועים - אלו נזקים שדורשים טיפול קוסמטי או רפואי אינטנסיבי לאחר מכן על מנת להסיר אותם, אנו יכולים לצפות לאיבוד האלסטיות של העור מגילאים צעירים עקב חשיפת יתר לשמש  - עם תזונה לקויה וגנטיקה של עור נוטה לקמטים - והנה שילוב מנצח להתקמטות, כתמים ועוד.

על מנת לצמצם את הנזק, אני ממליצה מאוד על מוצרי "אפטר סאן" שנועדו לשיקום העור לאחר חשיפה לשמש, ויכולים להתאים גם לאחר שימוש יתר בחומצות במסגרת טיפול קוסמטי. התכשירים המומלצים הם אלו המכילים רכיבים מרגיעים כתמצית הממליס וטאנין המסייעים לשיקום רקמות העור, חומצה היאלורונית ופפטידים פעילים - אלו ימנעו את הכוויה וההתקלפות המוכרת לאחר שיזוף יתר, ימנעו את הטראומה של העור מהכוויה ובכך יקטינו את הסיכוי לפיגמנטציה, קמטים ועור עייף וחסר זוהר."

ליראק - הסדרה המשקמת לאחר חשיפה לשמש

מעבדות ליראק פריז פיתחו את סדרת השיקום לאחר השמש למניעת נזקי שיזוף יתר כמו קמטים וקמטוטים, פיגמנטציה כתגובת העור לטראומת הכוויה מהשמש וכתמי שמש. כל המוצרים בסדרה מכילים רכיבים צמחיים בעלי אלמנט הרגעה,

מטרת הסדרה: להחזיר את התפקוד התקין של העור לאחר טראומה – גם מטיפולי לייזר, טיפולים קוסמטיים בחום וכוויות כתוצאה מפילינג אגרסיבי ועוד.

מכילים אפקט קירור קריואקטיב – פטנט של ליראק פריז – מסוגל להוריד עד 3.3 מעלות מטמפרטורת הגוף.

כל פעולה שנעשתה וגרמה לכוויות – ניתן לסיים את הטיפול עם הבאלם או הסרום המעניקים הרגעה מיידית ושיקום מיידי לעור.

כולם מכילים קומפלקס אומגה 3 ואומגה 6 ומועשרים בחומצה היאלורונית.

למוצרים בסדרה אפקט מרענן ומקרר, הם מרגיעים את העור ויוצרים גוון שיזוף אחיד, זוהר, מלא ברק וחיוניות. כמו כן, נמנע בזכותם את קילוף העור המוכר לאחר כווית שמש.

יתרון נוסף של מוצרי הסדרה לשיקום העור הוא שניתן להשתמש בהם לאחר שימוש יתר בחומצות במסגרת טיפול קוסמטי - להרגעת העור והזנתו ברכיבים חיוניים.

לרוב בתחילת הקיץ – בחשיפה ראשונית לא מבוקרת – כולנו, בהירות וכהות, נשרפות. כאן חשוב לתת מענה מיידי לשיקום העור ומוצרי האפטר סאן עוזרים למנוע או להאט את הנזקים.

ברגע שאנחנו נלחמות בחשיפה לרדיקלים החופשיים שגוברת עם החשיפה לשמש בעזרת מוצרי האפטר סאן, אנו מורידות את הסיכוי לסיבוכים עתידיים בעקבות חשיפה לשמש.

רובינו לא נחשפות לשמש באופן מבוקר ולכן חשוב להצטייד במקדמי ההגנה אנטי אייג'ינג של ליראק ובנוסף, במוצרי האפטר סאן לתיקון הנזק.

כל מוצרי ההגנה משמש של ליראק כוללים גלובל פרוטקט אנרג'י – פטנט שמונע את נזקי הפוטו אייג'ינג גם מחשיפה לשמש, גם מחשיפה לקרינה ממסכים.

מוצרי הסדרה:

סרום אנטי-אייג'ינג משקם ULTRA-REPAIR SERUM GLOBAL ANTI-AGING

30 מ"ל 239 ש"ח

תחליב אנטי-אייג'ינג משקם REPAIR MILK GLOBAL ANTI-AGING 

 150 מ"ל 165 ₪

באלם  -באלם אנטי-אייג'ינג לשיקום ולהרגעת העור REPAIR BALM GLOBAL ANTI-AGING  

40 מ"ל 165 ש"ח