pages
| תל אביב tlv-times
pages
The Positiv - חדשות טובות ותוכן חיובי
pages
השקמה חולון
pages
אילת טיימס
pages
ג'רוזלם טיימס| jerusalem-times
pages
מקור ראשון
pages
ערים
pages
און לייף אתר החדשות
pages
| תל אביב tlv-times
pages
זמן מבשרת
pages
מגזינה
pages
מגה פרו מדיה
pages
msn
pages
| יופי | אתר היופי והלייף סטייל המוביל בישראל.
pages
| יופי | אתר היופי והלייף סטייל המוביל בישראל.
pages
זמן מבשרת
pages
msn
pages
wazcam
pages
באר שבע טיימס beershevatimes
pages
חיפה טיימס haifa-times
pages
ג'רוזלם טיימס| jerusalem-times
pages

ניתן לקבל את המוצרים הנרכשים באתר בדרד הבאה

 

  • שילוח עד לבית תוך ארבעה עד שמונה ימי עסקים

    במהלך ביצוע ההזמנה ניתן לבחור באפשרות של קבלת המוצרים  בטמפרטורה מבוקרת ובתנאים המומלצים על ידי היצרן וזאת בתוך 4-8 ימי עסקים לאחר אישור ההזמנה על ידי החברה באמצעות משלוח לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה, ובלבד שאינה נכללת ברשימת היעדים מרוחקים בהם לא קיימת אפשרות שילוח ליום העסקים הבא או ביעדים להם לא קיימים שירותי שילוח כמו יעדים המצויים בשטחים שתחת שליטתה של הרשות הפלשטינאית (להלן: "היעדים המרוחקים"). ניתן למצוא את רשימת היעדים המרוחקים בלינק הבא: דף יישובים מרוחקים.

    עלות המשלוח (לכתובת אשר אינה ברשימת היעדים המרוחקים) לחבילה סטנדרטית בעלת נפח סטנדרטי (40*60*40) במשקל של עד 20 ק"ג היא 35 ₪ כולל מע"מ. משלוח חבילה במשקל העולה על 20 ק"ג תחייב את אישור החברה מראש ובכתב ויהיה כפוף לתשלום בהתאם למחירון החברה.

    משלוחים המיועדים להפצה ביעדים המרוחקים (ולמעט יעדים להם לא קיימים שירותי שילוח) יימסרו בתוך 8 ימי עסקים לאחר אישור ההזמנה על ידי החברה, וזאת בתוספת לעלות המשלוח. העלות המדויקת לשילוח ליעדים מרוחקים תפורט בעת ביצוע ההזמנה.

    המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה בין השעות 08:00-18:00 לאחר אישור ההזמנה על ידי החברה (וזאת בתנאי שהכתובת אינה נכללת ברשימת הישובים היעדים המרוחקים), וזאת לאחר משלוח הודעת SMS ללקוח וללא תיאום נוסף מול הלקוח.

    שים לב שהזמנה שאושרה בימים א'-ה' לאחר השעה 17:00 תחשב כאילו אושרה ביום העסקים הבא. מובהר בזאת כי ימי ו' ושבת וכן ימי חול המועד, ערבי חג וחגים לא ייחשבו לצורך האמור כימי עסקים.

    החברה לא תהיה אחראית לכל נזק עקב איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה לרבות, שביתות, תאונות, פגעי מזג אויר, מצבי חירום ביטחוניים, פעולות איבה, טרור וכיוצ"ב.

    משלוחים המיועדים להפצה אל אתרים מורשים (תעשיות ביטחוניות, משרדי ממשלה וכדומה) ושתהליך מסירת המשלוח כרוך בנוהל מסירה / איסוף מיוחד יבוצעו בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

    משלוחים שלא נמסרו ללקוח במועד כאמור בשל אי זמינות הלקוח במועד המסירה, יימסרו בהפצה חוזרת רק לאחר תיאום מול הלקוח. משלוחים יימסרו בהפצה חוזרת ע"י שליח או בנקודות איסוף הקרובות למקום מגוריו של הלקוח.  כל ניסיון מסירה נוסף (אשר יעשה בשל אי זמינות הלקוח במסגרת ההפצה החוזרת) יעשה בתוספת תשלום בלבד.

     



pages

מדיניות ביטולים והחזרות

  1. ניתן לבטל הזמנה שנעשתה באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), ולהחזיר מוצר שלא נפגם, שלא נעשה בו שימוש, בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן (נציג משירות הלקוחות יחזור אליך להמשך תהליך ביטול ההזמנה).
    1. שליחת הודעה על ידי לחיצה על הלינק ביטול הזמנה בעמוד הראשי באתר בחירת "ביטול הזמנה" ומילוי פרטים.
    2. פנייה לשירות הלקוחות של החברה בטלפון 9701 *  (ימים א'-ה' בין השעות 9:30-13:00)
    3. שליחת מייל לכתובת  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
    4. שליחת דואר רשום לחברה בכתובת שלמה המלך 44, הרצליה.
  2. לקוח המבקש להודיע לחברה על ביטול הזמנה, ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת הזהות שלו, שם המוצר, תאריך הרכישה ואמצעי התקשרות עמו. בכל מקרה של ביטול עסקה החברה תהיה רשאית לדרוש מהלקוח להציג לחברה גם העתק חשבונית המעיד על עצם ביצוע העסקה עם החברה או כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
  3. היה וביטול ההזמנה נעשה עקב פגם במוצר שסופק ללקוח, עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח אודות המוצר (כמשמעות מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), עקב אי-אספקת המוצר במועד שנקבע לכך בהזמנה או בשל כל הפרה אחרת של ההזמנה על ידי החברה, יחולו ההוראות הבאות:
    1. הלקוח יפנה לחברה בהקדם האפשרי לאחר קבלת המוצר בבקשה לביטול ההזמנה וזאת באחת מהדרכים המפורטות בסעיף ‏1 לעיל.
    2. החברה תחזיר ללקוח את כספו בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, והצרכן יחזיר את המוצר לרשות החברה במקום שבו קיבל אותו (במידה והמוצר סופק ללקוח במשלוח יתואם איסוף של המוצר מבית הלקוח על חשבון החברה) עם זיכוי הלקוח, תימסר ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור (ולא יגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם).
  4. היה וביטול ההזמנה נעשה מכל סיבה אחרת (ובלבד שאין מדובר בטובין פסידים), לרבות משום שהלקוח התחרט והחליט כי ברצונו לבטל את ההזמנה יחולו ההוראות הבאות:
    1. ללקוח תעמוד הזכות לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר שנרכש באתר, במשך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר. לקוח שהוא אדם עם מוגבלות לפי הגדרתו בחוק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 ו/או לקוח שמלאו לו 65 שנים ו/או לקוח שהוא עולה חדש (עד 5 שנים מהיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה) יהיה זכאי לבטל את העסקה ולהחזיר את המוצר שנרכש באתר במשך 4 חודשים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר, וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה עם החברה, כולל בדרך דיגיטלית כגון דוא"ל.
    2. על לקוח המבקש לממש את זכותו לפי סעיף ‎4.1 לפנות לחברה בבקשה לביטול ההזמנה וזאת באחת מהדרכים המפורטות בסעיף ‏1 לעיל.
    3. החברה תחזיר ללקוח את כספו בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול בניכוי דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, והצרכן יחזיר את המוצר, לאחר תיאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה, למשרדי החברה לכתובת: שלמה המלך 44, הרצליה בתיאום מראש. מובהר כי בכל מקרה עלות ההחזרה של המוצר לחברה תחול על הלקוח ותשולם על ידו. מובהר, כי מוצרי החברה הנם מוצרי קוסמטיקה רגישים ללחות וחום, אשר יש להקפיד על תנאי אחסנתם והובלתם, וכי אי הקפדה על כך עלולה לפגום במוצר ולשלול את זכותו של הלקוח לביטול העסקה. לפיכך, ממליצה החברה ללקוח לעשות שימוש בשירותי הבלדרות המומלצים על ידי החברה בתיאום עם שירות הלקוחות, או להחזיר בעצמו את המוצר לכתובת החברה דלעיל, וזאת אך ורק לאחר תיאום מראש עם שירות הלקוחות, תוך הקפדה יתרה על תנאי האחסון וההובלה.
    4. החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול הזמנה תעשה באמצעות זיכוי כרטיס האשראי / אמצעי התשלום אשר שימש לתשלום בעבור ההזמנה.
pages

תודה על הרשמתך!

pages

ניתן לעיין בשאלות ותשובות או

ניתן לפנות אלינו בכתובת This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
נציג לקוחות יענה על כל שאלה

שעות עבודה: יום ראשון עד יום חמישי
 
9:00-17:00 (לא כולל חגים)

054-668-27-23
pages

מדיניות פרטיות

  1. כללי
    1. חברת קוסמן ביוטי בע"מ ח.פ 513832683 מרחוב שלמה המלך 44, הרצליה (להלן: "החברה") מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באתר האינטרנט https://www.lierac.co.il/ (להלן: "האתר"). לפיכך, החברה מבקשת באמצעות מסמך המדיניות ליידע ולחשוף בפני ציבור המשתמשים באתר את מדיניות הפרטיות הנהוגה בו.
    2. כי עצם השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי מדיניות הפרטיות ולא תהיה ללקוח ו/או למי מטעמו כל טענה או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, למעט בגין הפרת התחייבות מפורשת של החברה על פי מדיניות הפרטיות.
    3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את הוראות מדיניות זאת מפעם לפעם עפ"י שקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך בהודעה מוקדמת. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח המדיניות המעודכנת לראשונה, והשימוש באתר לאחר הפרסום כאמור, יהיה כפוף למדיניות המעודכנת.
    4. הוראות המדיניות מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. ההתייחסות הינה לשני המינים כאחד. בכל מקום בו מנוסחת המדיניות בלשון יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים, לפי העניין.
  2. רישום ומסירת מידע על ידי הלקוח
    1. חלק מהשירותים המוצעים באתר טעונים רישום. במסגרת הרישום אתה עשוי להתבקש לעדכן פרטים אודותייך כגון, אך לא רק, שם פרטי, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, טלפון, תאריך לידה וכיו"ב וכן לבחור שם משתמש וסיסמה אישית (באשר לשם המשתמש והסיסמה – החברה תהיה רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות ו/או אחרות ומבקשת שתשמור על שם המשתמש והסיסמה בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם וממליצה  להחליף את הסיסמה מעת לעת).
    2. חלק מן הפרטים שיתבקשו בעת הרישום יסומנו כ"שדות חובה" שבלא מסירת נתונים אלו לא ניתן יהיה לבצע את הרישום וייתכן כי שירותים מסוימים יוכלו להינתן אך ורק לאחר רישום. בחלק מהשירותים, יתכן ותתבקש להוסיף ולמסור נתונים/פרטים נוספים, המתחייבים מאופי השירות או נדרשים לפי שיקול דעתה של החברה, על מנת להעניק שירותים אלו לאחר מסירת הנתונים/פרטים כאמור.
    3. במידה והנך חבר במועדון הלקוחות של החברה "ליראק שלי", ייתכן ותתבקש למסור פרטים נוספים לצרכי זיהוי. גם בעת משלוח הודעת דואר אלקטרוני לחברה, או בפניה באמצעי אחר לחברה, יכול ויתקבלו אצל החברה פרטים שיש בהם לזהות אותך אישית.
    4. החברה לא תשמור בשום מקרה את פרטי כרטיס האשראי שלך. כחלק מהליך התשלום יפתח דף ייעודי של ספק הסליקה של החברה והמידע אשר יימסר על ידך בדף זה יימסר ישירות לספק הסליקה לשם ביצוע התשלום ויישמר על ידו בהתאם להוראות הדין החלות עליו.
    5. יודגש כי אינך חייב על-פי חוק למסור את המידע, אולם ללא מסירתו, יתכן ולא תוכל לעשות שימוש בשירותים מסוימים באתר ו/או לרכוש מוצרים באמצעות האתר.
  3. מידע שנאסף בעת השימוש באתר
    1. בנוסף לקבלת פרטים מזהים אודותיך באופן יזום על ידך, בעת השימוש באתר נאסף מידע רב שאינו מזהה אותך אישית והוא סטטיסטי במהותו. המידע נאסף באופן אוטומטי והוא יכול לכלול, בין השאר, את הדפים שנצפו באתר, הקישורים שנבחרו בו, אתרי האינטרנט שמהם הגיעו הגולשים אל האתר, משך הזמן ששהו באתר, מערכות ההפעלה המשמשות את הגולשים באתר, דפדפני האינטרנט שלהם, המדינות שבהן הם נמצאים וכיו"ב. כאמור, למידע זה אופי סטטיסטי והוא אינו מזהה אותך אישית, אבל הוא נאגר ומשמש את החברה לניתוח, בקרה, פיקוח והפקת לקחים.
    2. כמו כן, האתר עשוי להשתמש בנתונים ובמידע מזהה שאינו אישי על מנת לאבחן (באופן אנונימי), כמה זמן שהו מבקרים בכל דף מדפי האתר, כמה מבקרים גלשו באתר וכיצד באפשרותנו להתאים את דפי האינטרנט שלנו בצורה טובה יותר לצרכי הגולשים/המבקרים. האתר יכול לצבור את הנתונים הללו וכל שימוש בנתונים אלו יעשה בצורה אנונימית.
    3. כך למשל, האתר עושה שימוש ב- cookies שהנם למעשה קבצים שהוצבו/הממוקמים על גבי הדיסק הקשיח של מחשב הגולש על ידי שרת האינטרנט של האתר ואשר מאפשרים לזהות את הגולש. ה- cookies יכולים לספק מידע אודות סוג המחשב, תוכנת המחשב והגלישה שהגולש משתמש בהם, מידע לגבי כתובת ה- IP שממנה הלקוח התחבר/התקשר לאתר ועוד.
    4. בנוסף, החברה רשאית לאסוף ולהסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים (למשל: גוגל אנליטיקס פייסבוק ואינסטגרם, הקלטת גלישה HOTJAR ועוד) כדי לאסוף ולנתח מידע אנונימי, סטטיסטי או מצרפי בקשר עם השימוש באתר, לרבות מידע שנוגע לפרטיך ולפעילותך באתר על מנת לאבחן את הפעילות באתר ולעקוב (באופן אנונימי) אחר התנהגות המבקרים באתר (הקלקות, כניסה ללינקים וכד') ותחומי העניין שלהם. מובהר כי מדיניות זו, אינה מכסה או נוגעת לאופן שבו חברות, צדדים שלישיים עושות שימוש ב-cookies שלהן.
    5. לתשומת לבך, עצם שימושך באתר מעיד על הסכמתך להתקנת ה- cookies על מחשבך וכן לשימוש במידע כאמור לעיל.  אם אינך מעוניין לקבל Cookies, תוכל להימנע מכך על-ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. בנוסף, אתה יכול למחוק את ה-Cookies במחשבך בכל רגע. רק נבהיר שככל שתעשה כן, האתר עשוי שלא להיות מותאם להעדפותייך ומחיקת או נטרול ה-Cookies עלולים לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים. 
  4. השימוש במידע
    1. השימוש בפרטים שתמסור וגם בנתונים שייאספו תוך כדי השימוש באתר, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, לרבות:
      1. כדי לאפשר לך להשתמש בשירותים באתר ולרכוש מוצרים;
      2. כדי לזהות אותך במהלך כניסות חוזרות שלך לאזורים הטעונים הרשמה וכדי לחסוך ממך להזין בכל פעם את פרטיך;
      3. כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם, ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים;
      4. כדי להתאים פרסומות ומידע מסחרי ושיווקי להעדפותיך האישיות ו/או להרגלי הקנייה שלך כגון מבצעים, קופונים ומסרים;
      5. כדי לשלוח אליך מדי פעם מידע בדבר מוצרים, שירותים תכנים והצעות שיכולים לעניין אותך וכן מידע שיווקי ופרסומי – בין אם מידע שאנו עצמנו נפרסם ובין אם מידע שנקבל ממפרסמים אחרים. למען הסר ספק, מידע כזה ישוגר אלייך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו בהתאם להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת [בזק ושירותים], התשמ"ב-1982.
      6. לשם תפעולו ופיתוחו של האתר.
      7. לכל מטרה אחרת המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתקנון האתר;
  5. מסירת מידע אישי לצדדים שלישיים
    1. החברה מתחייבת לשמור על המידע האישי המזהה אותך בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הפרטיות"), ולא תעביר את המידע כאמור לצדדים שלישיים אלא במקרים המפורטים להלן:
      1. בעת רכישת מוצרים באתר החברה תהיה רשאית להעביר את המידע לספקים אשר העברת המידע אליהם נדרשת לצורך אספקת מוצרים אלה (למשל: ספקי שירותי השילוח של המוצרים, ספקי סליקה, תפעול אמצעי תשלום וחברות אשראי).
      2. במקרה שתפר את תקנון האתר או את תנאיו של הסכם כלשהו שאישרת בקשר עם שימושך ופעילותך באתר;
      3. במקרה שתבצע או תנסה לבצע באמצעות האתר, או בקשר אתו, פעולות שנראה לכאורה כי הן מנוגדות לדין;
      4. אם החברה תקבל צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטייך או המידע אודותייך לצד שלישי;
      5. בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין החברה ו/או מי מטעמה;
      6. בכל מקרה שמסירת המידע, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, נחוץ כדי למנוע נזק לגופך או לרכושך או כדי למנוע נזק לגופו או רכושו של צד שלישי;
      7. החברה תהיה רשאית למסור ולשתף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בניהול ובתפעול השוטף של האתר וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי בהתאם לשיקול דעתה בלעדי;
      8. ככל שהחברה תארגן את פעילות האתר במסגרת תאגיד אחר, וכן במקרה של מיזוג עם גוף אחר או מיזוג פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, החברה תהיה רשאית להעביר לתאגיד החדש העתק מן המידע שנאגר אודותיך וכן כל מידע סטטיסטי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו את הוראות מדיניות פרטיות זו;
    2. השרתים עליהם יאוחסן המידע, אשר כולם או מי מהם עשויים להימצא מחוץ לגבולות מדינת ישראל, כפופים לדיני הגנת הפרטיות של מדינות אחרות בעולם, לרבות מדינות שאינן מעניקות הגנה זהה לזו שמעניק הדין הישראלי לפרטיותך. הנך מאשר באופן מפורש לחברה להעביר את המידע שנאסף אודותיך, בהתאם למדיניות הפרטיות, גם למדינות אלה.
  6. אבטחת מידע
    1. באתר ובשרת בו נשמר המידע מיושמות מערכות ונהלים מקובלים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לפיכך, אין התחייבות שהאתר והשרת יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם. הנך מסכים למסירת המידע ואיסוף המידע אודותיך בהתאם למדיניות הפרטיות ונוטל את הסיכון לקיומם של אירועי אבטחת מידע שבעקבותיהם תושפע סודיות, שלמות או הזמינות של המידע האמור.
    2. .בשימוש ורכישה באתר אתה מצהיר שלא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב פריצות, חדירות, תקלות ו/או שיבושים כלשהם באתר, ובלבד שהאמור לא היה בשליטת החברה והיא נקטה במאמצים סבירים למנוע את האירועים.
  7. זכות עיון במידע
    1. על-פי חוק הגנת פרטיות, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שקיבל הרשאה בכתב, במידע שלו אשר מוחזק על ידי החברה. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם או ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. אם בעל המאגר סירב למלא בקשה זו, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער לפני בית משפט השלום באופן ובדרך שנקבעו בתקנות הגנת הפרטיות (תנאים לעיון במידע וסדרי הדין בערעור על סירוב לבקשת עיון), התשמ"א-1981. 
    2. אם המידע שבמערכות החברה משמש לצורך פניה אישית אליך, בהתבסס על השתייכותך לקבוצת אוכלוסין, שנקבעה על פי אפיון אחד או יותר של בני אדם ששמותיהם כלולים במאגר (להלן: "פניית הצעה מסחרית"), אתה זכאי על פי חוק הגנת פרטיות לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע של החברה. החברה תמחק במקרה זה מידע הדרוש לה רק כדי לפנות אליך בפניית הצעה מסחרית. מידע הדרוש לשם ניהול עסקיה, לרבות תיעוד פעולות מסחריות ואחרות שבוצעו באתר, יוסיף להישמר על ידי החברה על פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות הצעות מסחריות. אם בתוך 30 יום לא תקבל הודעה כי המידע שנתבקשה החברה למחוק אכן נמחק על-פי מדיניות זו, תהיה זכאי לפנות לבית משפט השלום באופן הקבוע בתקנות שמכוח החוק, כדי שיורה לנו לפעול כאמור. בקשה למחיקת מידע כאמור שאינו נדרש לצורך פניית הצעת מסחרית, ימחק ממאגרי החברה לפי שיקול דעתה של החברה.
  8. סמכות שיפוט והדין החל
    1. מדיניות פרטיות זאת והחובות המשפטיות/החוקיות החלות על הצדדים כפופות לחוקי מדינת ישראל ללא קשר למיקומו של הלקוח.
    2. הסמכות הבלעדית לדון בכל טענה ו/או תלונה ו/או תביעה הקשורה למדיניות פרטיות זאת, תוגש ותתברר בישראל בלבד בבתי המשפט המוסמכים הממוקמים בסמכות שיפוטית של מדינת ישראל, במחוז תל אביב בלבד.

 

לבירורים נוספים ולפניות בנוגע למדיניות פרטיות זאת ניתן לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה בכתובת הנשיא שלמה המלך 44, הרצליה, בטלפון: 09-7402408 בימים א'-ה' בין השעות 12:30 -9:00 או באמצעות הדואר האלקטרוני This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

     תאריך עדכון אחרון: 16-04-19

 

pages

תקנון ותנאי שימוש

  1. כללי
    1. אתר האינטרנט https://www.lierac.co.il/ (להלן: "האתר") משמש כחנות מקוונת לרכישת מוצרים של חברת Lierac Laboratoires Paris (להלן: "ליראק").
    2. האתר מופעל על ידי חברת קוסמן ביוטי בע"מ ח.פ 513832683 מרחוב שלמה המלך 44, הרצליה (להלן: "החברה").
    3. הוראות תקנון זה (להלן: "התקנון") והוראות מדיניות הפרטיות של החברה (להלן: "מדיניות הפרטיות") יחולו על כל שימוש של משתמש ו/או מבצע פעולה באתר (להלן: "הלקוח") ועל כל הזמנה שתבוצע על ידי לקוח באמצעות האתר. הלקוח מתבקש לקרוא את הוראות תקנון זה ומדיניות הפרטיות במלואם, ובעיון.  למדיניות הפרטיות לחצו כאן
    4. עצם השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי התקנון ולתנאי מדיניות הפרטיות, וללקוח ו/או למי מטעמו לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד החברה ו/או מי מטעמה, למעט בגין הפרת התחייבות מפורשת של החברה על פי התקנון ו/או מדיניות הפרטיות.
    5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולשנות את הוראות תקנון זה מפעם לפעם עפ"י שקול דעתה הבלעדי, וזאת ללא צורך בהודעה מוקדמת ללקוח. מועד תחילת תוקפו של השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן לראשונה, והשימוש באתר לאחר הפרסום כאמור, יהיה כפוף לתקנון המעודכן.
    6. חברה זכאית, בכל עת, לשנות ו/או להפסיק כל מאפיין ו/או תכונה ו של האתר, לרבות כל פריט תוכן המוצג במסגרתו. החברה רשאית להפסיק הפצתו של כל מידע, רשאית לשנות או להפסיק כל שיטת העברת מידע ורשאית לשנות את אופן העברת המידע או כל מאפיין אחר באתר.
    7. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע כניסה לאתר ו/או למנוע כל פעולה בו, למי שיפר את הוראות התקנון ו/או יעשה שימוש בלתי ראוי באתר ו/או בכל תוכן המופיע בו.
    8. הוראות תקנון זה מנוסחות בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. ההתייחסות הינה לשני המינים כאחד. בכל מקום בו מנוסח התקנון בלשון יחיד ההתייחסות הינה ליחיד ו/או לרבים, לפי העניין.
  2. השימוש באתר
    1. הלקוח מאשר בזאת כי הינו בעל כשרות משפטית ובגיל מספק על פי חוק ליצור חוזה מחייב על פי דין. מובהר כי על הלקוח להיות בן 18 לפחות על מנת להיות כשיר לעשות שימוש באתר.
    2. השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד.  מובהר כי מכירת המוצרים באתר הינה למטרות פרטיות ואישיות בלבד ואינה מיועדת למכירה סיטונאית (בין אם במכירה בודדת ובין אם במספר מכירות על פני תקופה) ו/או למכירה חוזרת (קניית כמות מוצרים מהאתר לצורך מכירתם ללקוחות אחרים). האמור בסעיף זה לא יחול על אדם אשר התקשר בהסכם נפרד עם החברה למכירה קמעונאית.
    3. אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים המתפרסמים באתר לכל מטרה, מסחרית או אחרת, שאיננה שימוש אישי ופרטי ללא קבלת אישור בכתב מהחברה. בכלל זה אין להעתיק, להציג בפומבי או להשתמש בתכנים מתוך האתר באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים מכל סוג שהוא, בתוכנות, באפליקציות וביישומי מחשב, בטלפוניה ובתקשורת סלולארית, ברדיו, בטלוויזיה, בדפוס או במדיה אחרת כלשהי.
    4. אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או אמצעי אחר, המאפשר העתקה, באופן מלא או חלקי, של מידע ותכנים מהאתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר.
    5. הלקוח מסכים לא להשתמש או ליצור כל מערכת אוטומטית, בכלל זה (אך לא רק): "רובוטים", "עכבישים", "מחוללים", "וירוסים", מערכת לא מקוונת וכיוצא באלה, אשר מאפשרים או עשויים לאפשר גישה לאתר, בין היתר, באופן של משלוח בקשות לשרתי האתר בפרק זמן נתון, או כל מערכת אחרת אשר לקוח רגיל וסביר לא מסוגל להפעיל.
    6. מובהר כי החברה תהא רשאית למנוע מכל אדם להשתמש באתר, באופן זמני או לצמיתות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהא רשאית למנוע מכל לקוח להשתתף באיזה מהמכירות בכל אחד מהמקרים הבאים: אם הפר את תנאי השימוש ו/או אם מסר פרטים שגויים ו/או אם ביצע מעשה או מחדל הפוגעים או העלולים לפגוע בחברה או בצדדים שלישיים כלשהם ו/או אם כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו באתר נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי.
  3. המוצרים באתר
    1. החברה אינה מחויבת, בכל דרך שהיא, לקיום מגוון כלשהו של מוצרים באתר. החברה רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים המוצגים באתר, להחליף איזה מהמוצרים או להפסיק מכירה או הצגה של איזה מהמוצרים באתר.
    2. אופן הצגת המוצרים באתר יקבע על ידי החברה מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות באופן כלשהו את החברה.
    3. עבור כל מוצר המוצע למכירה מוצג "דף מידע" המכיל את השם המסחרי של היצרן, המוצר המוצע למכירה, מחיר המכירה, מפרט המוצר ופרטים רלוונטיים נוספים. מובהר כי הנתונים אשר נמסרים "בדף המידע" נמסרו על ידי ליראק ובאחריותה והם נכונים למועד בו נמסרו לידי החברה.
    4. מובהר במפורש כי כל מידע המתפרסם באתר לגבי המוצרים הינו בגדר מידע כללי בלבד, אינו ממצה את כל תכונותיהם ו/או הרכבם של המוצרים ואינו מהווה ייעוץ רפואי או מקצועי. יש לקרוא בעיון את העלון לצרכן המצורף לכל מוצר, טרם השימוש בו. במקרים של תופעות לוואי בלתי רצויות, יש לחדול מהשימוש במוצר ולפנות מיד לרופא. שימוש וצריכה של מוצרים הנמכרים באתר נעשה על אחריותו של המשתמש בלבד.
  4. ביקורת משתמשים על המוצרים באתר
    1. ככל שהלקוח מבקש לפרסם ביקורת למוצר מסויים באתר, הלקוח מצהיר כי הוא מחזיק במלוא הזכויות לתוכן ולמידע שהוא מבקש לפרסם במסגרת השימוש באתר (להלן יחד:"תוכן המשתמש) כי הוא זכאי לפרסם את תוכן המשתמש וכי תוכן המשתמש הינו מדוייק, לא סודי ואינו מהווה הפרה של הגבלות הכלולות בהסכם או זכויותיו צד שלישי
    2. הלקוח מצהיר כי כל תוכן משתמש אשר פורסם על-ידו הועלה מרצונו והוא מודע לכך כי מידע אישי הוא בוחר להציג באופן ציבורי באתר עלול להיראות ולהיות בשימוש על-ידי אחרים. למען הסר ספק מובהר כי החברה לא תהיה אחראית לכל שימוש שיעשה על ידי צד שלישי כלשהו בתוכן המשתמש.
    3. מובהר כי בקשה של הלקוח לפרסום ביקורת באתר אינה מחייבת את החברה לפרסמה והחברה שומרת לעצמה את הזכות שלא לפרסם ו/או להסיר ו/או לחסום ו/או לערוך ו/או להעביר ו/או לנטרל ו/או למחוק תוכן משתמש מהאתר, עם או בלי הודעה ללקוח, ככל שהחברה סבורה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לרבות אך לא רק במקרים הבאים:
      1. הוצאת דיבה, לעג, השמצה, לגלוג, עיקוב, הפחדה, איומים, הטרדה או התעללות בכל אדם, באיבה, על רקע גזעני, אתני או בכל אופן אחר;
      2. פרסום, העברה או קידום או הפצה של כל תוכן שהינו בלתי חוקי;
      3. הטרדה או איום נגד החברה או נגד אדם אחר;
      4. התחזות לאדם אחר או ניסיון להוליך שולל משתמשים באתר על-ידי קביעה כי המשתמש מייצג את החברה או צד שלישי בכל דרך שהיא.
      5. הפרה של זכויותיו של צד שלישי.
      6. העלאת מסרים לכל מטרה אחרת מביקורת על המוצרים, לרבות ומבלי הגבלה, פרסום, חומרים שיווקיים, או עשיית כל שימוש מסחרי;
      7.  שימוש בכתובת אי-מייל שקרית או הסוואה בדרך אחרת של המקור ממנו מועלה תוכן המשתמש, לאתר או שימוש בכלים הגורמים לכתובת ה-IP  להיראות אנונימית, כגון גישה דרך שרת של צד שלישי;
    4. אתה מסכים כי החברה לא תהיה מחוייבת או אחראית מכל סיבה שהיא לתוכן המשתמש, לרבות, אך ללא הגבלה, לטעויות בתוכן משתמש או לאובדן או נזק (כולל אובדן מוחלט) שנגרם לתוכן משתמש, להסרת, עדכון או חסימת תוכן משתמש, או לכל כישלון או עיכוב בהסרת תוכן משתמש. למען הסר ספק, אין לחברה כל התחייבות לאחסן, לשמור או לספק עותק מכל תוכן משתמש שמועלה לאתר.
    5. כל תוכן משתמש שהועלה לאתר לאחר אישור החברה יהיה באחריותו הבלעדית של הלקוח והוא מסכים כי הוא יחשב כאחראי לכל תוכן משתמש אותו העלה כאמור וכי החברה אינה מספקת כל הצהרה או הבטחה בקשר לדיוק, איכות או שלמות תוכן המשתמשים המועלה לאתר מובהר כי לא יהיה באישורה של החברה להעלאת תוכן המשתמש לאתר משום לקיחת אחריות כלשהי בקשר עם תוכן משתמש וכי לחברה אין התחייבות חוזית ולא חלה עליה האחריות: (i) לאמת את זהות האנשים הנרשמים לאתר או עושים שימוש באתר; או (ii) לוודא או לפקח על תוכן משתמשים (למרות שהחברה שומרת לעצמה את הזכות לפקח על תוכן המשתמשים במידה ותחשוב שיש צורך בכך). כמשתמש באתר אנו ממליצים לפעול תחת ההנחה כי כל תוכן משתמשים אינו מדוייק.
  5. המחירים באתר
    1. מחירי המוצרים שיפורסמו באתר הינם מחירי המוצרים כפי שעודכנו לאחרונה לפני מועד ביקור הלקוח באתר ו/או במועד הקלדת ההזמנה ואישורה על ידי הלקוח באתר, לפי המאוחר. החברה תהא רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מפעם לפעם ללא קשר למועד הביקור ו/או ביצוע ההזמנה על ידי הלקוח.
    2. מוצרים אשר מוצגים במחירי מבצע יסופקו במחיר המבצע בכפוף לכך שהמבצע הינו בתוקף במועד ההזמנה באתר ובכפוף לזמינות המוצר במלאי החברה.
    3. מוצרים אשר נרכשים בהטבה כנגד מימוש של קופון / שובר אישי יסופקו עם ההטבה בכפוף לכך שהקופון / השובר האישי בתוקף במועד ההזמנה ובכפוף לזמינות המוצר במלאי החברה.
    4. במקרה של שינוי סל המוצרים בהזמנה, יעודכנו המחירים, המבצעים וההטבות בהזמנה בהתאם ליום סגירת ושליחת ההזמנה.
    5. כל המחירים, המבצעים, ההנחות והקופונים המופיעים באתר תקפים להזמנה באתר בלבד, ולא תהיה ללקוח כל טענה בגין סתירה או אי-התאמה בין המחירים או המוצרים המוצעים באתר לבין המחירים או המוצרים המוצעים בכל ערוץ מכירה או שיווק אחרים, לרבות על ידי משווקים מורשים.
    6. מחירי המוצרים כוללים מס ערך מוסף (מע"מ).
  6. ההזמנה באתר
    1. במסגרת הרכישה באתר, יהיה הלקוח רשאי להזמין אך ורק כמות סבירה ממוצר כלשהו. סבירות הכמות כאמור תהא נתונה לשיקול דעתה הבלעדי של החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות יחידות המוצר (בין אם מוצרים זהים ובין אם מוצרים מאותו סוג) שיוכל כל לקוח לרכוש ממגוון המוצרים, בכל הזמנה או סדרת הזמנות באתר. בנוסף, החברה שומרת את זכותה להגביל, למנוע ו/או לבטל הזמנות ורכישות אשר נחזות להיות, על פי מאפייניהן (כפי שיקבעו על-ידי החברה), כאלה שבוצעו במסגרת הזמנה או סדרת הזמנות ורכישות שאינן לשימוש פרטי ואישי.
    2. הוספת מוצרים בודדים תיצור את סל הקניות שהלקוח מבקש לרכוש וזאת מתוך מגוון המוצרים המוצגים באתר. סיום הרכישה, בתום מילוי הסל, יבוצע בלחיצה על כפתור "לקופה".
    3. במסגרת הליך ההזמנה יידרש הלקוח לבחור את דרך האספקה של המוצרים ואת אמצעי התשלום בעבור המוצרים. התשלום בעבור המוצרים ייעשה באתר באמצעות כרטיס אשראי דרך חברת פלא קארד או באמצעות תשלום טלפוני במוקד שירות הלקוחות של החברה באמצעות כרטיס אשראי או באמצעי תשלום אחרים אשר יפורטו באתר ו/או במוקד שירות הלקוחות. יתכן ותתאפשר פריסה לתשלומים בהתאם לסכום הרכישה.
    4. בעת ביצוע הזמנה, תבוצע בדיקה של פרטי אמצעי התשלום ועם אישור ההזמנה על ידי הגורם הסולק או המתפעל את אמצעי התשלום, תינתן הודעה מתאימה לחברה כי הפעולה אושרה. ככל שאושרה, תירשם ההזמנה במחשבי החברה וישלח ללקוח אישור בדואר האלקטרוני על ביצוע ההזמנה. מובהר ומודגש כי רק אישור בדבר ביצוע הזמנה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלוונטיים, לרבות מספר ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי ההזמנה, יהווה אישור על קליטת ההזמנה על ידי החברה. כל עוד לא התקבל אישור מחברת האשראי, ולא נשלח אישור כאמור, לא יהיה כל תוקף לפעולת ההזמנה על-ידי הלקוח.
    5. מובהר כי הצעת המוצרים באתר ו/או קליטת ההזמנה על ידי החברה אינה מהווה הצעה בלתי הדירה למכירת מוצרים. קבלת הזמנה מאת הלקוח לרכישת מוצרים תהווה הצעה של הלקוח לרכישתם וקבלת ההצעה תתבצע באמצעות משלוח אישור הזמנה ללקוח, בכפוף למלאי הקיים במועד ההזמנה ובהתאם להוראות תקנון זה.
    6. רישומי מחשבי החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
    7. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור.
    8. בעצם ביצוע הרכישה באתר, הלקוח נותן בזאת את הסכמתו לקבלת אישור הזמנה, שוברי קבלה, חשבוניות, הודעות זיכוי וחשבוניות מס באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים, או כל באמצעות הודעה אלקטרונית בכל אמצעי אחר, כמסמך ממוחשב כהגדרתו בהוראות מס הכנסה ומאשר כי ברשותו האמצעים הטכנולוגים הדרושים לכך
  7. אספקת והובלת מוצרים
    1. אספקת המוצרים ללקוח תעשה בהתאם ובכפוף למדיניות המשלוחים והאספקה של החברה. מובהר כי לא ניתן יהיה לשנות את דרך האספקה לאחר השלמת ההזמנה ללא קבלת אישורה של החברה אשר עשוי להיות מותנה בתשלום נוסף או בתנאים אחרים.
    2. החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים הנובעים מגורמים אשר אינם בשליטתה ו/או שמקורם בלקוח, לרבות אך לא רק עיכוב הנובע מקושי ליצור קשר עם הלקוח. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות החברה לאספקת המוצרים. מובהר למען הסר ספק, כי מצב זה לא יזכה את הלקוח בהחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו.
    3. בעת אספקת המוצרים, בין באמצעות איסוף עצמי (בתאום מראש בלבד) ובין באמצעות משלוח, רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי אשר שימש לרכישת המוצרים ו/או הצגת תעודה מזהה וייפוי כוח מטעם בעל כרטיס האשראי אשר שימש לרכישת המוצרים וזאת כתנאי למסירת המוצרים.
  8. ביטול הזמנה
    1. ביטול הזמנה על ידי הלקוח יעשה בהתאם ובכפוף למדיניות הביטולים וההחזרות של החברה.
    2. במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, לספק את המוצרים ללקוח בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החברה רשאית לבטל את ההזמנה בכל מועד עד אספקת ההזמנה ללקוח. במידה ובוטלה ההזמנה, כאמור לעיל, תשיב החברה ללקוח את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי בגין ביטול ההזמנה.
    3. מובהר כי בכל מקרה ביטול הזמנה יעשה בכפוף לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") ואין באמור בהוראות תקנון זה ו/או בהוראות מדיניות הביטולים וההחזרות של החברה כדי לגרוע ממנו.
  9. הסכמה לקבלת פרסומת
    1. ככל שהלקוח אישר (או יאשר) קבלת מידע, עדכונים וכל דבר פרסומת כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982 באמצעות הדואר האלקטרוני, הלקוח יהיה רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לחברה על סירובו לקבל דברי פרסומת בהתאם להנחיות בדבר הפרסומת שנשלח אליו.
  10. זכויות קניין רוחני
    1. האתר ותוכן האתר מסופקים לגולש כמות שהם ("AS IS"), לצורכי מתן מידע ללקוח ולשימוש אישי של הלקוח בלבד. חל איסור לעשות בהם שימוש, לצלם, לשחזר, להפיץ, להעביר, לשדר, להציג, למכור, ברישיון או בדרך אחרת, לכל מטרה אחרת, ללא אישור מראש ובכתב של החברה.
    2. התכנים באתר, לרבות יצירות אומנות, גרפיקה, תמונות, טקסט, תוכנה, צלילים, מוסיקה קטעי וידאו, ושמות המופיעים באתר, הנם רכושה (או תחת שימוש בהרשאה) של החברה.
    3. העתקה ושימוש בכל תוכן מהאמורים לעיל על ידי הלקוח, הינו אסור בהחלט אלא אם כן, ניתנה ללקוח הרשאה ספציפית מטעם החברה מראש ובכתב. כל שימוש ללא היתר עלול להפר חוקי/הוראות זכויות יוצרים, סימני מסחר, חוקי פרטיות ופרסום ו/או חקיקה/ תקנות תקשורת של מדינת ישראל, חקיקה בינלאומית ואמנות בינלאומיות.
    4. סימני המסחר, שירותי המסחר, סמלילים אשר מופיעים באתר (כולם יקראו להלן: "סימני המסחר"), בין אם הם רשומים כסימני מסחר ובין אם לאו, הינם רכושה (או בשימוש בהרשאה) של החברה. אין לראות בהצגת תוכן הכלול/המופיע באתר כהרשאה ישירה או משתמעת לגבי מתן כל זכות, רישיון או כותרת לשימוש בסימני המסחר, ללא אישור מראש ובכתב של החברה. כל שימוש בתכנים ו/או בזכויות ו/או בסימני המסחר בניגוד לאמור לעיל, מכל מין וסוג שהוא ובכל צורה, הינו אסור בתכלית וייחשב כשימוש לרעה, וכעוולה מסחרית והפרת זכויות כמשמען לפי כל דין. על הלקוח לדעת, כי החברה רואה בקניין הרוחני שלה כאחד הנכסים היקרים ביותר שלה והיא תאכוף את זכויות הקניין הרוחני שלה לגבי כלל האמור לעיל ולהלן, במלוא חומרת הדין.
    5. הלקוח מצהיר ומאשר כי בבקשתו לפרסום תוכן משתמש באתר הוא מעניק לחברה רישיון לא בלעדי, בלתי-חוזר, עולמי, ללא הגבלת זמן, בלתי מוגבל, ניתן להמחאה, ליצירת רישיונות משנה, להעתיק, להכין יצירות נגזרות, לשפר, להפיץ, לפרסם, להסיר, לשמור, להוסיף, לעבד, לנתח, להשתמש (גם באופן מסחרי), בכל דרך הידועה כעת ובכל דרך שתפותח גם בעתיד, בכל תוכן המשתמש אותו הלקוח מפרסם באתר, לרבות ללא הגבלה, רעיונות, קונספטים, טכניקות או מידע, ללא כל צורך בהסכמה של הלקוח או הודעה ללקוח וללא כל צורך בתשלום ללקוח.
  11. קישורים לאתרים של צדדים שלישיים
    1. האתר עשוי להכיל קישורים לאתרים של צדדים שלישיים שעימם יוכל הלקוח ליצור קשר ו/או "להוריד" תוכן. אלא אם צוין אחרת, אתרים ותוכן מעין אלו מסופקים על ידי חברות שאינן שייכות / מקושרות/מאוגדות/מסונפות/כלולות עם החברה. החברה ו/או כל גורם הקשור אליה, אינם תומכים או מציגים או אחראים בכל הנוגע לאתרים אלו ויתכן שלא בוצעה סקירה של התוכן באתרים אלו. לחברה אין כל שליטה והיא מתנערת מכל אחריות בכל הנוגע לתוכן ו/או מדיניות הפרטיות ו/או ההתנהלות באתרי צדדים שלישיים. בנוסף, מובהר כי החברה אינה יכולה לצנזר או לערוך את התוכן המוצג באתרי צדדים שלישיים.
    2. החברה אינה נותנת כל התחייבות או מצג לגבי אמינות התוכן או בנוגע להיבטים אחרים של המידע הכלול/המוצג באתרי צדדים שלישיים, או מקורות או שרתים חיצוניים לאתר ובנוסף החברה אינה בהכרח סומכת ידה באתרים/שרתים/מקורות מעין אלו.
    3. לאור האמור לעיל, החברה ממליצה ללקוח להיות מודע לכך שכאשר הוא עוזב את האתר לטובת אתרים אחרים עליו לקרוא את התנאים וההגבלות ואת מדיניות הפרטיות בכל אתר שהוא מבקר בו. הלקוח פוטר את החברה ו/או כל גורם הקשור אליה, באופן סופי מוחלט ובלתי חוזר, מכל אחריות כלשהי בקשר לגלישתו באתר של צד שלישי.
  12. הגבלת אחריות
    1. הגישה ניתנת לאתר כמו שהוא וככל שהוא זמין, על בסיס "AS IS" ועל בסיס "AS AVILABLE" . ייתכן והאתר יהיה לא זמין מעת לעת, מכל סיבה שהיא, בשל נסיבות התלויות בחברה (לרבות בשל תחזוקה שוטפת) וכן בשל נסיבות אשר אינן תלויות בחברה, ויתכן שגישה לאתר תופרע, תושעה ו/או תופסק, באופן זמני או לצמיתות. הלקוח פוטר את החברה בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הפסד שייגרמו לו עקב האמור לעיל. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הלקוח מכיר בכך שהשימוש באינטרנט כרוך לעיתים בהפרעות, שאינן בשליטת החברה, ושהחברה לא תהיה אחראית לכל שיבוש ולכל איבוד מידע בזמן העברת מידע על גבי האינטרנט.
    2. החברה תעשה כמיטב יכולתו לספק מוצרים איכותיים ובמועד. החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחורים באספקה, אלא אם כן אירע העיכוב או הפגם בשל רשלנות רבתי מצד החברה עצמה. במקרה זה תהיה אחריות החברה מוגבלת לסכום השווה לשווי המוצר שנרכש על ידי הלקוח. מובהר כי בכל מקרה, החברה לא תישא באחריות לפעילות כלשהי של כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה לרבות חברות שילוח ו/או ספקים חיצוניים שבאמצעותם יתבצע המשלוח. למען הסר ספק החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
    3. בשום מקרה, החברה לא תהיה חייבת בגין כל נזק ו/או אובדן ו/או הפסד, עקיף, מקרי, מיוחד, תוצאתי ו/או עונשי, הנובע ו/או קשור למוצרים ו/או לאתר ו/או לתקנון זה. כמו כן, בשום מקרה, סך האחריות והחבות הכוללת של החברה לא תהיה גבוהה מהסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין אותו מוצר.
  13. סמכות שיפוט והדין החל
    1. תקנון זה והחובות המשפטיות/החוקיות החלות על הצדדים כפופות לחוקי מדינת ישראל ללא קשר למיקומו של הלקוח.
    2. הסמכות הבלעדית לדון בכל טענה ו/או תלונה ו/או תביעה הקשורה לאתר ו/או לתקנון זה, תוגש ותתברר בישראל בלבד בבתי המשפט המוסמכים הממוקמים בסמכות שיפוטית של מדינת ישראל, במחוז תל אביב בלבד.
  14. שונות
    1. כותרות הסעיפים נועדו לצרכי נוחות והתמצאות בלבד, ולא יעשה בהן כל שימוש לפרשנות התקנון.
    2. כל זכות, סעד ו/או תרופה של החברה על פי תנאי התקנון לא יגרעו מכל זכות, סעד ו/או תרופה אחרים של החברה.
    3. התקנון אינו חוזה לטובת צד שלישי ולא מקנה כל זכות לצד שלישי כלשהו.
    4. שום ויתור, הימנעות מפעולה או מתן ארכה הניתנים על ידי החברה לא יחשבו כוויתור על זכויותיה על פי התקנון ו/או על פי כל דין, לא יהוו תקדים ולא ילמדו גזירה שווה לכל מקרה אחר ולא יפגעו בזכותו של החברה לממש את זכויותיה בכל עת, ולא תשמע כל טענה בדבר וויתור או השהייה.
    5. העדר תוקף של אחד או יותר מתנאי תקנון זה לא תשפיע על תקפות התקנון בכללותו. תנאי שאינו תקף או שלא ניתן לאוכפו יוחלף בתנאי תקף אשר יהיה הקרוב ביותר לתנאי המקורי שאותו הוא מחליף, עד כמה שניתן על פי החוק.

לבירורים נוספים ניתן לפנות בכתב לשירות הלקוחות של החברה בכתובת שלמה המלך 44, הרצליה, בטלפון: 09-7402408 בימים א'-ה' בין השעות 09:30-12:30 או באמצעות הדואר האלקטרוני This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..